VÝZVA! Máme pro vás dream job?

Kde poslouchat náš podcast?

Spotify
iTunes

Sám jsem byl překvapený, když jsem si po více jak třech letech znovu poslechl přednášku Petra Hrubého z prvního ročníku konference Tajemství obchodu, kterou jste mohli slyšet v předchozí epizodě mého podcastu. Bylo to podobné, jako bych si podruhé četl nějakou knihu nebo zajímavý článek. Je až neuvěřitelné, jak naše mysl zachytí přesně ty informace, které potřebuje ke svému dalšímu rozvoji. V přednášce Petra Hrubého jsem najednou viděl úplně nové informace a ty mě dovedly k jednomu zásadnímu uvědomění. 

Uvědomil jsem si to, o čem jsem ve svém podcastu mluvil snad už stokrát. Čím větší je naše vize, za kterou kráčíme, tím více lidí budeme na naší cestě potřebovat. Před rokem a půl jsem začal s tvorbou tohoto podcastu a tehdy jsem ještě ani netušil, že dnes budu psát třetí vydání magazínu Improovio a pracovat na dalších projektech, které s tím souvisí. Práce na těchto podcastech a na magazínech je to, co mě nabíjí správnou energií, ale uvědomil jsem si mimo jiné, že mě to taky hodně energie stojí, a tím pádem mi již nezbývá dost energie, kterou bych potřeboval investovat tam, kde je to také potřeba. Proto jsem se dohodl s Petrem Casanovou, že také u nás ve firmě přišel čas na změnu.

Když jsem před pěti lety nastupoval na pozici obchodníka do týmu Petra Casanovy, tak jsem zcela upřímně neměl s obchodem prakticky žádné zkušenosti. Netušil jsem, jakým způsobem funguje obchod v mediálním světě ani jaké dovednosti, znalosti a schopnosti by takový obchodník měl mít. Měl jsem zkušenosti z pohostinství, nebál jsem se mluvit s lidmi a líbila se mi práce, kterou Petr v rámci First Classu udělal. Protože i mně kdysi jeho práce pomohla změnit život. Petr mi ale přesto dal příležitost, věřil ve mě a za to jsem mu stále vděčný. Bez toho bych pravděpodobně nezačal ani s tvorbou těchto podcastů. 

Někdy jen stačí, když vám někdo ukáže, že ve vás věří, abyste získali odvahu věřit sami sobě a přijmout nové výzvy. A my jsme se s Petrem Casanovou rozhodli, že jednu takovou výzvu nabídneme někomu dalšímu. Rozhodli jsme se posílit náš tým a vzít k sobě někoho, kdo by nám pomáhal využívat všechny obchodní příležitosti, které naše společná práce nabízí. 

Hledáme nového obchodníka. Někoho, komu dává práce Petra Casanovy i ta moje smysl. Potřebujeme někoho, pro koho není osobní rozvoj jen „buzzword“ ze sociálních sítí, ale pro koho je to skutečná vášeň. Měl by to být někdo, kdo chápe, jak důležité je rozvíjet a pečovat o svou osobnost, a chce s jejím rozvojem pomáhat i dalším lidem. A protože vím, že podobné ambice má spousta posluchačů mého podcastu, a říkal jsem si, že možná někdo z vás přemýšlí o životní změně, tak než podáme oficiální inzerát, zkusím oslovit posluchače mého podcastu a nabídnout někomu z vás tuto příležitost.

Zkrátka a dobře hledáme někoho, kdo by nám pomáhal multiplikovat obchodní příležitosti. Přesně tak, jak popisoval Petr Hrubý ve své přednášce. Chceme někoho, kdo se nebojí mluvit, je rád ve společnosti a baví ho navazovat nové vztahy, pečovat o naše obchodní partnery a společně s nimi hledat příležitosti, které by pomohly našim čtenářům ke kvalitnějšímu životu.

Nebudu vám tady ale malovat žádné vzdušné zámky. Práce takového obchodníka, to není žádný med a často budete soupeřit s předsudky, pochybami a odmítnutím. A to nejen svého okolí, ale možná mnohem víc sami v sobě. Věřte, že vím, o čem mluvím, ale z vlastní zkušenosti vám mohu říct, že pokud budete ve svou práci věřit, a to nejen svou myslí, ale také celým svým srdcem, a budete dodržovat ty správné hodnoty, tak nemusíte mít vůbec žádný strach. Výsledky se dostaví, o tom jsem přesvědčený, a s těmito výsledky dosáhnete i na velmi zajímavé finanční ohodnocení.

Tak co, už jsem vám nasadil brouka do hlavy a přemýšlíte o tom, že byste se chtěli stát součástí našeho týmu? Nebo možná znáte někoho, koho by to mohlo zajímat? Možná vás už teď na práci s námi něco láká, ale možná už se někde v dáli začínají ozývat první pochyby. Možná si začínáte říkat, že nemáte žádné zkušenosti, možná začínáte váhat, zda by vás taková práce bavila, nebo máte obavy, že na takovou pozici nejste dost dobří. Jako by se někde ve vaší mysli ozýval hlas, který vám říká, že tohle není pro vás, ale někde uvnitř dole v podbřišku cítíte takové divné svrbění. Jako by vám něco říkalo, že tohle je TA příležitost. Rozhodnutí je samozřejmě na každém z vás, ale pokud cítíte nějaké podobné pocity, tak možná je to znamení, že byste to měli alespoň zkusit.

A pokud si říkáte, že nejste žádný obchodník, tak pamatujte, že každý z nás jím je. Každý den prodáváme své myšlenky, nápady a vize, i když si to možná neuvědomujeme. Upřímně řečeno, pro mě ani pro Petra není rozhodující, jaké zkušenosti s obchodem máte. Oba dva už totiž víme, že všechno se dá naučit, pokud má člověk tu správnou kombinaci nadšení a vnitřní motivace. Můžeme vám nabídnout prostředí lidí, které baví růst a chtějí hledat nové příležitosti. Budete v každodenní komunikace se mnou, s Petrem Casanovou a s dalšími velmi zajímavými a úspěšnými lidmi. U nás nám na lidech záleží, naučíme vás všechno, co umíme, ale současně se nebojíme učit od vás, takže nikdy nebudete muset mít strach přijít s novým nápadem. Práce je u nás hodně a není to žádná „flákárna“, ale věřím, že i pro někoho z posluchačů mého podcastu se může stát zábavou a koníčkem.

Tak jestli jsem vás už dost nadchnul a víte o sobě, že jste silni v mezilidské komunikaci, empatie pro vás není cizí slovo a cítíte už teď v sobě touhu pomáhat druhým k růstu, tak se nebojte přijmout naši výzvu a zkuste mi napsat. Věřte, že nemáme absolutně žádné předsudky a víme, že tahle práce je stejně vhodná jak pro absolventy, tak pro zkušenější lidi, kteří třeba jen hledají nový směr. Důležité je, aby vás tento směr bavil a dával vašemu životu smysl. Chcete-li tak přijmout naši výzvu a zajímalo by vás, jak se stát členem našeho týmu, tak jediné, co od vás potřebuji, je, abyste mi napsali e-mail na [email protected] a v něm mi poslali motivační dopis s vaším životopisem. No… A pak se uvidí. Vlastně – když o tom tak přemýšlím, tak ani nemáte co ztratit, tak proč to nezkusit?

Někoho podobného hledáme i do našeho marketingového týmu, tak pokud jste více analytičtí a baví vás online marketing, tak mi klidně můžete napsat taky.

Doufám jen, že jsem dnešním, řekl bych až „HR podcastem“, neotrávil ty pravidelné posluchače, kteří už jsou spokojeni tam, kde jsou, a žádná podobná změna je neláká. Říkal jsem si jen, že by se někdo šikovný mohl mezi mými posluchači objevit, tak proč jej nezkusit oslovit i touhle cestou?

A všem ostatním už slibuji, že hned zítra se zase můžete těšit na klasickou epizodu podcastu Myšlením na vrchol, ve které se budu snažit podívat na další zajímavou myšlenku, se kterou bych vám všem mohl  udělat úspěšný a krásný den.

© Lukáš Eder